1ο Βραβείο «Εξαιρετικής Δημιουργίας» Στο Διαγωνισμό Εικαστικής Αφίσας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας

Θερμά συγχαρητήρια στις  μαθήτριες  της Α΄ Τάξης: Θλιμμένου Αλεξάνδρα (Α1), Παπαβασιλοπούλου Κατερίνα(Α3), Παπαμικρούλη Θάλεια Άννα (Α3), Τήκου Μελίνα(Α4), Σπίνου Ελένη (Α4), Χρηστέα Βασιλική (Α4) και στην φιλόλογο κ. Γεωργοπούλου Πολυτίμη (κλ. ΠΕ02),  η οποία  καθοδήγησε τις μαθήτριες, για τη διάκρισή τους στο Διαγωνισμό εικαστικής αφίσας, που διοργάνωσε  η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας με θέμα: «Ανοίγω ένα βιβλίο… ανοίγω έναν κόσμο». Οι μαθήτριες…

Περισσότερα ...