Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες της Α΄ Τάξης: Θλιμμένου Αλεξάνδρα (Α1), Παπαβασιλοπούλου Κατερίνα(Α3), Παπαμικρούλη Θάλεια Άννα (Α3), Τήκου Μελίνα(Α4), Σπίνου Ελένη (Α4), Χρηστέα Βασιλική (Α4) και στην φιλόλογο κ. Γεωργοπούλου Πολυτίμη (κλ. ΠΕ02), η οποία καθοδήγησε τις μαθήτριες, για τη διάκρισή τους στο Διαγωνισμό εικαστικής αφίσας, που διοργάνωσε η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας με θέμα: «Ανοίγω ένα βιβλίο… ανοίγω έναν κόσμο».
Οι μαθήτριες απέσπασαν το 1ο βραβείο της Κριτικής Επιτροπής για τα Γυμνάσια «Τιμητική Διάκριση Εξαιρετικής Δημιουργίας» στις 21.05.2026.
Η απονομή έγινε στο Αμφιθέατρο «Ν. Πολίτης» του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας ώρα 6:00 μ.μ..
