Θερμά συγχαρητήρια στις  μαθήτριες  της Α΄ Τάξης: Θλιμμένου Αλεξάνδρα (Α1)Παπαβασιλοπούλου Κατερίνα(Α3)Παπαμικρούλη Θάλεια Άννα (Α3)Τήκου Μελίνα(Α4)Σπίνου Ελένη (Α4)Χρηστέα Βασιλική (Α4) και στην φιλόλογο κ. Γεωργοπούλου Πολυτίμη (κλ. ΠΕ02),  η οποία  καθοδήγησε τις μαθήτριες, για τη διάκρισή τους στο Διαγωνισμό εικαστικής αφίσας, που διοργάνωσε  η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας με θέμα: «Ανοίγω ένα βιβλίο… ανοίγω έναν κόσμο».

Οι μαθήτριες απέσπασαν το 1ο βραβείο της Κριτικής Επιτροπής για τα Γυμνάσια «Τιμητική Διάκριση Εξαιρετικής Δημιουργίας» στις 21.05.2026.

Η απονομή έγινε στο Αμφιθέατρο  «Ν. Πολίτης» του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας ώρα 6:00 μ.μ..